iepurele ipocrit.

Viata mea a fost mereu plina cu persoanje feminine. Uite o mostra: la liceu situatia o stat asa: intre 33 fete s-or strecurat si 5 baieti, apoi la primul job pe care l-am avut timp de 3 ani: intre 10 muieri un … el …. Imprejur numa floare, cum s-ar zice :)

Si probabil nu e intamplator faptul ca ador femeile! E o iubire platonica de toata frumusetea!!!

Stiu ca se zice ca prieteniile cu genul masculin sunt de cele mai multe ori de preferat, barbatii fiind asa si pe dincolo, mai de incredere, mai dintr-o bucata tra la la la la la

Dar eu am avut norocul sa nu cunosc prea multe femei nasoale sau mi-am facut (cu putin noroc si mult talent) numai prietenii feminine care merita laudate.

Intr-o lume a barbatilor imi inchipui (probabil putin sau mai mult eronat) numai robotei foarte specializati si multe culori pale, neutre.

La fel ca si Almodovar, renumitul regizor, iubesc femeia cu nebunia ei, cu pasiunea si culorile ei, cu toane si bomboane. Complexitatea si farmecul feminin mi se par fascinante. Elegante, capricioase, chicioase, ambitioase, frumoase inauntru, afara, ambele, niciunde … diversitate maxima, plictiseala minima :)

Imi pot da dureri de cap, ma intriga, imi dau idei si aduc bucurie, ma surprind si ma disteaza. (E fenomenal patosul cu care si-un nasture poate fi motiv de discutie si sursa de crescut tensiunea. )

Femeie, fie ca esti mama, sotie, sora, amanta, iubita, alba, neagra, roza sau cu cosuri, esti adorabila! Be yourself and drive men and other women crazy!!!

Sarbatoreste-te azi de ziua noastra & mereu si nu uita niciodata cat esti de speciala! :)

Moa!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Popular Posts

mimoze
Copyright © Esto Es Sobre Mí | Powered by Blogger