iepurele ipocrit.

Am amanat momentul cat am putut de mult, recunosc. Dar iata ca pana la urma tot s-a intamplat. M-am insurat. Ce-i drept cu o fata minunata si gingasa care are tot ce ii trebuie. Insa, inainte de eveniment nu am vrut sa ratez ocazia unei ultime vacante in calitate de burlac. Si cum un prieten bun si drag a zis ca merita sa o facem lata mi-a propus o vacanta in Turcia, pentru ca el gasise o oferta early booking la hotel Amara Dolce Vita Luxury.

Asa ca, dupa ce am cerut aprobarea de la viitoare sotie, am plecat cu amicul Serban in vacanta. Nu va mirati ca am cerut aprobare, va vad eu pe voi in aceeasi situatie. Sa vedem! Cum procedati?

Odata ajunsi acolo ne-am dat seama ca distractia poate incepe si putem face tot ce ne dorim fara sa plecam din hotel, pentru ca acolo am gasit terenuri de sport, club si bar, tot ce are nevoie un viitor barbat de casa. Cum isi petrece un burlac vacanta? Joaca baschet si tenis pana nu mai poate, iar seara merge cu amicul Serban in bar sa bea ceva, continua in club si asta e tot.

In camera de lux pe care am inchiriat-o aveam si jacuzzi, dar nu va speriati, l-am folosit pe rand, nu impreuna.

Am fot cu prietenul Serban si la o baie turceasca si in rest am fost foarte cuminti, dar cu voie buna pentru ca nu aveai cum sa fi nefericit intr-un asemenea hotel, care iti spune la dispozitie tot ce vrei.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Popular Posts

mimoze
Copyright © Esto Es Sobre Mí | Powered by Blogger