iepurele ipocrit.

O veste buna am sa va dau. Daca acum circa doi ani era relativ scump sa optezi pentru epilarea definitiva, acum se pare ca preturile au scazut dramatic, pentru ca pe piata au aparut foarte multe saloane care ofera aceasta posibilitate si astfel concurenta si-a spus cuvantul.

Spre exemplu, la Eva Salon - care foloseste aparate de ultima generatie si care au fost in prealabil testate astfel incat sa nu puna in pericol sanatatea celor care decid sa isi faca astfel de tratamente - sase sedinte de epilare definitiva axila costa doar 200 de lei.

Nu inseamna foarte mult mai ales ca pe termen lung ajungi sa economisesti foarte multi bani, pentru ca nu te mai duci lunar la salon pentru epilare traditionala sau nu iti mai cumperi ceara de unica folosinta in fiecare luna, care, fie vorba intre noi este o metoda invechita si oarecum barbara din cauza durerii pe care ti-o produce operatiunea in sine.

Eu deja am facut tratamentul complet pentru picioare si maini, iar pentru ca vreau sa scap de lama zilnica pe care o folosesc pentru axila sunt pregatita sa imi achizitionez tratamentul despre care v-am vorbit mai sus.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Popular Posts

mimoze
Copyright © Esto Es Sobre Mí | Powered by Blogger